Jom Follow

Isnin, 10 Mei 2010

tipu!!

aku nak cite ckit pasal kn tipu dlm menego ni. tadi ada rakan kongsi beritahu dia dah byk x kena kencing nga prospek. nak jumpa, setuju. bila g, tak muncul-muncul. call dah x angkt, sms dah x jwp lg. aku rasa dia ada, tp jauh-jauh kot. dok peratikan dia. seronok kot dpt tipu org. kes gni biasanya prospek tu kt x knal. dpt melalui fb, majalah atau kawan yg bg. apa nak buat. kalau kena. jgn sedih. jgn kecewa. ingt ni ujian je. nak uji kt sabar je. tahan ke ujian ke x.

aku kena jugak. ingt2 aku 2x. prospek call majalah. bg alamat, lps magrib nak jumpa. aku dan cdm kartini glah cari rumah. pusing2, tersesat. bl jumpa, tak ada pun orang nama itu. pak cik tua yg kuar, kat rumah tu tak de pun pompuan. yg ada semua laki. mana blh pakai premiun beautiful. sah dah kena kencing. apa buat. g makan, katakan pd diri sekadar jln-jln cr makan je. tak sedih, tak marah-marah. marah pun dia tak dengar, aku juga tukang dengar. baik tak yah marah. lbh baik pikir ape dosa dah aku buat ari tu.

ni pulak, nak kata tipu pun boleh. tak tipu pun boleh. prospek dok kat sungai siput. call nak pakai PB. kami pun g lah sana. kansel demo kat kl, kejar g sana. 2 jam beb bawak keta. sampai sana. dia boleh ckp. siapa suruh kami dtg, kalau nak dia akan turun kl. dok ko pening. tak apa. dah berubah pikiran. apa kami wat, balik kl semula.

tu 2 kisah kena tipu, kl anda kena tipu pun igtlah cdm cik din pun pernah kna tipu. cdm kertini pernah kna kencing prospek. sabar dan terus buat. adatlah nak kaya. ujian kna byk. Tuhan uji pun mana2 termampu kita tanggung. dok gitu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable