Jom Follow

Khamis, 13 Mei 2010

penang semalam.

salam. bertemu lg. br check in di novotel KK. flight pg tadi 10.20am, sampai di KK jam 11.45 am. dsm tam ambil, makan sambil sembang-sembang pasal meniaga bersama beberapa orang leader sabah.

pagi tadi tak sempat nak update blog. semalam kami ke safira klub. balik semula selepas kelas pengukuhan dan meeting. jam 11.45pm bertolak. sampai KL jam 6.30am. tidur 2x, mengantuk. sampai KL bersiap-siap nak ke KK pulak. sekarang baru ada masa nak mencatat sikit kat blog ni. memang dah niat nak update sekurang-kurangnya 3x sehari. mesti boleh. mesti buat. mesti siap.

buat kelas pengukuhan kat safira klub. mesti buat sekurang-kurangnya sekali sebulan. kena mantapkan ilmu kalau nak meniaga lama. ilmu dan bakar sikit, baru bisa meletup meniaganya. leader utara memang dah hebat, apa salahnya sesekali tengok, dengar dan jumpa dengan leader lain pulak. dapat ilmu berbeza sikit.

warga taipan penuh semalam. tak muat. warga taipan utara amat dahagakan ilmu. kelas bermula jam 8 pm, tapi sejak 7.30 pm lagi dah ada orang datang. semangat sebeginilah perlu kalau nak berjaya. cdm kartini mengulas pasal TT. macamana nak besarkan lagi meniaga dengan projek terbaru ini. jangan cepat mengalah dengan perubahan ini. perubahan nak besarkan meniaga je.

siapa yg datang semakin jelas hala tuju meniaga. jangan ada lagi kekeliruan dan ragu-ragu dengan projek ini. yakin boleh berjaya. sama je dengan projek dulu. asalkan kita buat. kita rajin. kita nak berjaya. kita buat untuk anak dan keluarga kita. selalu bayang muka anak dan pasangan anda setiap kali anda down. begitu besar harapan mereka pada kita. jangan persiakan harapan mereka.

kelas pengukuhan tamat jam 9pm. sambung pulak dengan meeting. lagi ramai dengan kedatangan orang-orang baru. nak tengok peluang. nak yakinkan diri. nak sahkan betul ke hai-o ni hebat. kedatangan lebih 200 orang semalam. mungkin ini rekod baru kat safira klub. untuk makluman semua meeting kat safira klub dah berjalan selama setahun. ini pun rekod. mana ada orang boleh wat meeting setiap minggu selama setahun kalau meniaga ni tak ada masa depan. kalau meniaga ni tak ada sesuatu yang istimewa. tanyalah pada yang dah join apa kelebihan hai-o kalau nak banding dengan syarikat lain, hanya jauhari yang mengenal manikam.

kepuasan tak terhingga dengan sokongan semua leader taipan. antara leader yang hadir, cdm wan, cdm shahrina, cdm kartini, cdm hasmidar, cdm cik mat, cdm kamarudin, cdm abg ali, cdm fitri dan ddm nizam yan.

berjumpa di puncak kejayaan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger