Jom Follow

Sabtu, 29 Mei 2010

positiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiif1



masa menjual aku positif,
masa zaman pakej aku positif,
masa zaman tt pun aku positif,

sebelum berjaya aku positif,
menuju kejayaan aku positif,
selepas berjaya aku pun positif,

income tiada aku positif,
income kecil aku positif,
income besar pun aku positif,

income naik aku positif,
income turun pun aku positif,

orang masuk aku positif,
orang tak masuk aku pun positif,

dline aktif aku positif,
dlien tak aktif pun aku positif,

dline nak berhenti pun aku positif,
dline dah berhenti pun aku masih lagi positif,

dline datang meeting aku positif,
dline tak datang meeting pun aku positif,

hanya yang positif yang akan berjaya,
hanya yang positif yang akan bertahan,
hanya yang positif yang akan terus cipta kejayaan,
hanya yang positif yang akan terus cipta kemenangan,
hanya yang positif yang akan terus cipta kehebatan,
positif,
positif,
positiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiif.
ini dari cdm faridah!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger