Jom Follow

Sabtu, 22 Mei 2010

kami


bersiap- siap mau ke kuantan. perjuangan mesti diteruskan. ramai lagi yang menunggu untuk dijayakan. kami bukan ada tongkat ajaib, boleh jayakan semua orang. tapi kami ada keinginan nak melihat semua berjaya. keinginan yang sungguh-sungguh. bukan keinginan yang main-main.
marilah bersama-sama Taipan. kita bergabung tenaga, jayakan semua orang yang masuk. biar semangat kita padu dan bertindak dengan satu suara. saya yakin kejayaan akan sentiasa bersama dengan kita semua.

meeting dan kelas penhukuhan kat sana. lokasi baru Taipan. lepas ni akan lagi meletop. tunggu orang kuantan, kami datang. kami bantu anda mencapai impian anda. tunggulah dengan pikiran terbuka.
kami boleh beri inspirasi dan beri jalan untuk anda. tindakan ditangan anda jua. nak berjaya kena buat tindakan berterusan. bukan tindakan sekerat jalan. bukan tindakan masa rajin. bukan tindakan semasam semangat ada je. tapi buat, buat,buat sampai jadi.
kerja anda ialah buat sharing dan hari sabtu bawa mereka datang biztalk.
kuantan bumi bertuah, masih hijau, bersih lagi suci. kita boleh buat usaha selagi mahu.
bertuahnya orang kuantan...

berani buat sendiri. kalau belum boleh ajak upline dulu bantu. lepas tu buat sebdiri. terbanglah setinggi mana yang anda mahu. jangan lupa hadiri seminar-seminar yang kita buat kat KL. datang ambil ilmu dan semangat.

dalam membimbing dline, kami tak lupa menjadi murid jua. leader baik mesti jadi murid baik. tak boleh nak jadi guru tapi tak nak jadi murid. itu ajaran songsang.

kejayaan anda keseronokan kami. dah 10 tahun berjuang. dah banyak ranjau yang ditempuhi. segalanya mudah jika kita kata mudah dan ambil tindakan yang betul. kami juga tak lupa berguru dengan orang yang lebih tahu.

siap pun boleh silap. maaflah kalau rakan kongsi anda buat salah dan betulkan mereka dengan penuh hikmah. kalau salah tegur, sakit hati. tak meniaga mereka. kita sendiri pun boleh silap. bersyukurlah kalau ada yang menegur kesilapan kita.

mesti banyak puji, jangan banyak keji, kalau nak dline lama dengan kita. kalau tak mereka akan melarikan diri. atau tak meniaga langsung.

berjumpa anda dipuncak kejayaan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable