Jom Follow

Selasa, 11 Mei 2010

panas!!!

Berjaya dan terbukti sudah dengan projek baru. Dah ada rakan kongsi taipan, dari negeri pantai timur dapat bonus RM 7K lebih. Baru masuk dan terus dapat pangkat SSM. Buka 6 kaki, 2 kaki dapat SM dan dibawah kaki SM tu ada lagi SM. Jumlah tt ialah 22. Kerja bukan lama pun, hanya ambil masa 3 minggu je. Buat pun secara part times.

Bermula kecil, tak semestinya dapat kecil. kalau rajin buat, buat dan terus buat, pasti dapat besar jugak. jangan dok kecewa tak boleh buat besar. terima perubahan ini dengan positif dan terus buat kerja. ubah cara kerja sikit. kena ada perancangan baru. dah tak boleh ikut cara kerja lama. ubah cara kerja, income pun akan bertambah.

bagi orang baru, mereka tak tahu pun projek lama. jadi tak ada masalah. berniaga saja. kita sendiri orang lama, jangan lagi dok pikir kehebatan dulu, sehingga lupa nak bina kehebatan dengan projek terbaru.

lama dah tak ada, baru pula muncul. mungkin sinarnya lebih cerah dan manfaat lebih banyak lagi. ayuh kita bina meniaga dengan projek baru. meniaga lebih lancar dan lebih boom lagi. disiplin dan ketekunan paling penting kalau mahu berjaya. tak disiplin, jangan cakap pasal kejayaan.

disiplin. tekun . jujur- kunci kejayaan.

bertemu di puncak kejayaan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger