Jom Follow

Khamis, 6 Mei 2010

projek baru

prospek semakin ramai. tak menang tangan. pagi-pagi dah ada prospek, tengah hari jumpa prospek, petang jumpa prospek dan malam jumpa prospek. itulah penangan projek terbaru taipan. dulu meniaga ni tak semeriah ini, tapi bila projek baru muncul, keadaan telah berubah. bagaikan taupan melanda. cepat dan pantas. jangan lagi dok tunggu lagi. terus bergerak.

kita semakin kukuh dan semakin hebat. sales tak kurang pun bagi yang buat. kalau tak buat tak siapa boleh menolong. buat,buat,buat. kejarlah impian kita. saya pasti impian semakin cepat kita capai, kalau fenomena ini berterusan. tingkatkan ketekunan dan jangan kerja sambil lewa. ketepatan masa juga penting.

rakan kongsi amat memerlu sokongan dari upline. jangan lupa sokong mereka. hantarlah sms sebagai penganti diri. semangat mereka melonjak setiap sekali sms kita mereka terima. mereka bukan suruh kita berdemo untuk mereka. sekadar sokongan moral sahaja. itu dah cukup.

bernaung di bawah syarikat yang kukuh, stabil dan mantap. kita boleh g jauh dan bertahan lebih lama lagi. dah bertahan lebih 17 tahun dipersada mlm negara. takut kita je yang tak boleh bertahan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger