Jom Follow

Ahad, 16 Mei 2010

roadshow sabah 2.

pada 15/5/2010, bertempat di wisma pertanian sabah. roadshow sabah k2 telah diadakan dgn jayanya. kami 2 hari awal sampai. bertuahnya org-org sabah. sebelum roadshow ini telah diadakan taklimat produk BA, kelas motivasi cdm faridah juga diadakan.




cdm siti rahmah sdg sharing. cite rahsia kejayaan. bkn mudah nak percaya dgn mlm. bl lihat sedara berjaya. kenapa tak ikut. bila ikut, dan dlm masa 8 bln je dah jd cdm. dpt keta dan rumah baru. berjalan-jalan lg. setiap bulan turun KL. bagaikan dlm mimpi je. smgt menjadi-jadi dgn projek terbaru. nampak semakin bersinar. buat sampai jadi, itulah pegangannya. groupnya sdg berkembang di seluruh sabah. tak kedekut ilmu, bergurulah dgnnya anda akan dpt sesuatu.


ibu duit tengah bg speach. rugi siapa tak dengar. dengar kalau tak buat pun rugi. siapa yg buat,buat,buat dia pasti berjaya. kena ada semangat buat sampai jadi.
semua org blh join, tp tak semua sanggup buat sampai jd. tak semua org sanggup hadapi cabaran. halangan dan cabaran adalah mainan org berjaya. zaman tak ada duit dah kami alami. zaman ada duit pun kami lalui. ternyata zaman ada duit lg menyeronokkan.



cdm faridah& cdm juliani walaupun dah berjaya, tp masih lg serius mendengar ceramah. kalau nak berjaya mestilah tiru smgt mereka. tengok tu, dok dpn lg. ilmu! ilmu!ilmu mesti sentiasa tambah. kehadiran lebih 300 peserta. jgn malu bertanya kalau mahu berjaya. bergurulah. mereka ni tak kedekut, kl boleh semua org mereka nak jayakan. tp carilah mereka, jgn tunggu mereka cari anda.




cdm kuyah, cdm jurinah dan cdm siti rahmah. cdm kuyah bg kata-kata aluan. smgt giler. dah lama tak dengar cdm kuyah bercakap. penat lelah,saban bulan g sabah. kadang-kadang setiap minggu. berbaloi bila ramai yg dah berjaya. semakin ramai lg yg menanti untuk dijayakan.
siapa kata suri rumah tak boleh berjaya. lebih 10 cdm dah ada kat sabah.






dsm saleha bergaya dgn kete baru. lambang kejayaan setelah bersama dgn taipan. kelas bimbingan taipan berkesan untuk menjadi juara. nak tau mesti join dulu. jgn dok curi-curi masuk. dgn ikuti semua kelas-kelas yg taipan buat, segala yg payah akan jd mudah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable