Jom Follow

Rabu, 12 Mei 2010

peluang dtg.

org group lain mula dtg. org syarikat lain dah masuk. kita suka, kita alu-alukan mereka tapi kena ingat, kalau masuk mesti ikut cara taipan. tak boleh mereka ikut cara mereka. ini kena bagi tahu mereka.

ada dari skim pelaburan. main ajak je. masuk, dapat duit. tak dapat bulan-bulan tau. hai-o ni masuk, buat baru dapat duit. masuk tak boleh dok saja. berapa byk masuk pun tak kira. bonus dikira atas berapa closing yang kita buat. duit tak turun dr langit. kena terang kat sini.

group lain, mungkin terabai kot. terkontang-kanting. atau buat-buat cite terabai. kena semak juga. kadang-kadang attitud dia. dok group mana-mana pun gagal. kalau betul-betul terabai, bimbinglah mereka. ada juga nak cari idea je. tak apa Allah maha tahu.

intai juga sape-sape yg masih wat sepuluh unit tu. dah tak boleh tau. kalau buat, saje cari nahas.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable