Jom Follow

Selasa, 11 Mei 2010

keta


kereta sekarang
dah setahun lebih pakai keta ini, tak ada pikiran pun nak memandunya. kalau dulu, mati hidup balik pun tak dapat. dalam mimpi pun tak jadi. inikan pulak dalam alam nyata. itulah hasil kerja kuat, berterusan, tekun dan sehingga kini masih lagi setia dengan MLM. saya yakin anda juga akan dapat, kalau betul-betul nak, beserta dengan tindakan. kalau nak dan dok saja, pasti tak dapat.
bukan nak berlagak tapi inilah realiti hari ini. buat,buat,buat dan buat. tanpa henti. lakarkan impian, buat tindakan dan tak payah pikir apa-apa lagi. buat sampai dapat. dah dapat bina lagi impian, kerja lagi.


kereta pertama
inilah keta yg banyak berjasa pada kami. beli keta ni tahun 1999. masih ada dengan kami, tapi dah dok kat becah kelubi. dah 2,3 kali pindah tangan. akhirnya kembali kepada kami juga. meniaga hai-o, ke hulu, ke hilir, ke utara, ke selatan. inilah ketanya. berjaya pun. dapat ribu-ribu jugak. bukan pasal keta kita berjaya tapi usaha berterusan tanpa henti. telinga mesti pekak. orang kata buat tak tahu je. nak dengar apa orang kata. tak kemana-manalah kita. dok takat lama jelah. sekarang ni orang masih lagi menyata, padahal kami dah kira berjaya. cuma lain pulak menyatanya. dulu lain, sekarang lain kata. ada orang sama dan ada orang lain. dah 10 tahun buat dah lali. yang dok menyata tu masih macam tu jugak. kami tak salahkan mereka, sebaliknya salah kami juga. tak beritahu mereka sehingga mereka paham. kami
pakai keta ni sehingga tahun 2002.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable