Jom Follow

Isnin, 9 April 2012

BUKU: MEMBURU HIDAYAH-EH JUN GUANG

Wow!
Tak sangka.
Dah ada buku kisah bagaimana,
sahabat kita ini, Adam Eh Jung,
dapat hidayah.
4 bulan lepas, beberapa kali,
aku jumpa kat USJ Taipan.
Ketika aku lepak, minum serta menelaah buku.
Dia datang untuk jual buku(masa tu kertas fotostat sahaja)
kajiannya pasal Agama Islam, sehingga membawa dia,
memeluk agama islam.
Nak tahu, ikuti entri tersebut.

Hari ini, aku ke MPH Alamanda.
Beli buku pasal dia dapat hidayah.
Tahniah, dah ada perubahan dan aku doakan
hidupnya lebih senang dan teratur.
Dapat belajar dengan tenang dan menjadi seorang hebat.
Dia memiliki potensi untuk jadi orang hebat dan,
akan menyumbang kepada perkembangan agama islam dalam kaumnya.

Ramai warga Akademi Taipan181, USJ 9. Pasti  biasa tengok muka dia ni. Tapi dah lama tak nampak. Aku juga tertanya-tanya ke mana menghilang.


Akademi Taipan181.

2 ulasan:

  1. salam, sahabat boleh kenalkan saya pada saudara adam eh jun guang? jika boleh sy dapatkan no.tel beliau.

    BalasPadam

Sociable