Jom Follow

Selasa, 24 April 2012

Punch 35 Set PB; Layak ke GuangZhou

Selasa. Minggu terakhir fight ke GuangZhou. Masih ada masa. Masih sempat. Masih ada tiket. Masih ada seat kosong. Masih ada bilik lagi. Jangan panik. Buat seperti yang dirancang. Pastikan anda jadi salah seorang warga akademi yang fly ke sana.

Prospek baru. Join minggu. Tapi nak sangat-sangat ke GuangZhou. Tak susah. Tak payah. Mudah saja. Asalkan berani. Asalkan nak. Punch je 35 set Premium Beautiful. hi!hi!hi!. Aku banyak dengar, ramai juga yang dok wat lagu tu. Awal-awal kempen lagi mereka dah pulun 35 set PB. Sebab tu, ajak join, terus dapat 1 tiket melancong. Ikut orang lain, susah nak dapat tiket melancong. Hi!hi!hi!

Cite dulu Marketing Plan pada prospek. Buka macam biasa. Kalau setuju, nak terus jadi SM. Ok. Cite pula, pakej melancong. Tapi dah suntuk masa. Syorkan saja, ambil 35 set PB. Sambil melawak pun boleh. Lagi pun bonus besar. Hampir RM17K. hi!hi!hi!

PB nak buat apa. La tanya pulak. Juallah. PB kan banyak kelebihan dan keistimewaannya. Ramai yang minat. Ramai yang suka. Ramai yang teringin. Ramai yang tercari-cari. Pada mereka inilah kita jual.

Itu kalau prospek berani. Jangan paksa. Akademi tak tetapkan berapa RM prospek nak join. Hatta satu PB pun kita terima dengan berlapang dada. Tak ada had minimum. Tak ada had maksimum. Paling penting kemahuan yang sungguh-sungguh. Bukan kemahuan yang main-main.


Akademi Taipan181.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger