Jom Follow

Isnin, 30 April 2012

Kisah Pagi Dan Closing Sales.

Wow!
Seronok kalau hari-hari begini.
Kereta tak banyak. Tak sangkut-sangkut.
Laju je drive. Tekan setakat nak.
Tak sampai 15 minit dah sampai kat sekolah anak, USJ.
Dari USJ, ke Hospital Serdang pun tak sampai 15 minit.
Susur ke Putrajaya dan Cyberjaya pun lengang je.
Ramai ambil cuti hari ni, nak sambung lagi esok.
Dapat rehat lebih lama. Ada juga yang balik kampung.
Sabtu, ahad, isnin, selasa.
Dapat 4 hari tu.....
Breakfast aku pagi ini. mee sup tapi mee tak boleh tahan lama. Jam 11 dah kena nasi pulak.

Hari ini juga.
Last closing.
Result kerja bulan April.
Hari nilah keputusannya.
Naik, turun, bertahan.
Itu bagi yang berusaha.
Bagi yang koma, tak payah kisah.
Pasti 0.

Alhamdulillah. Masih lepas bonus wawasan.
Hari ni baru nak gi ke stokis. Nak buat closing.

Mulakan kembali.
Berniaga untuk bulan mei 2012.
Lagi besar.Lagi booom.

Kami sayang anda semua.


Akademi Taipan181.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable