Jom Follow

Ahad, 29 April 2012

Merapu Sebelum Kelas USJ Taipan.

Sempat lagi. Sikit je. Tak banyak pun. Tak ada yang menarik. Tapi aku rasa macam menarik. Catat je, jangan tak catat. Cepat-cepat. Kelas pagi ahada dah nak mula. Tak keluar lagi. Bila nak sampai. Hadirkan diri ke kelas akademi tu agenda paling penting setiap hari ahad. Lambat-lambat tu, tandanya kurang penting. Kalau betul-betul penting mesti dah bersedia lebih awal. Keluar rumah pun awal. Insyaalah sampai kat USJ Taipan pun awal. Ni tidak. Masih kat rumah. Wow! sudah-sudahlah dok pok peknyo. Kelas dah nak mula. Kata nak kutip ilmu dari orang yang dah berjaya. Cepat sikit. Kalau sampai awal, sempat juga sembang-sembang dengan CDM Otai. Ikut jejak. Turuti jejak. Lepas kelas, nak blah awal. Selalu macam tu.

Kelas akademi USJ Taipan.  Kelas untuk semua. Kelas untuk yang mahu. Kelas untuk yang nak. Kelas untuk yang rasa penting. Kelas untuk yang sayang meniaga. Kelas untuk yang nak kaya dengan bantuan akademi. Kelas untuk yang nak ubah hidup. Kelas untuk yang nak ubah lifestyle. Kelas bagi yang nak pendapatan sampingan. Kelas bagi yang nak bertahan lama berniaga. Kelas bagi yang masih sayang akademi.

Cepat. Cepat. Dah nak mula. Balik nanti sambung. Jangan banyak alasan lagi. Kelas tak tunggu kita. Tiba masanya kelas akan bermula. Lambat/tak datang kelas, kita yang rugi. Ilmu hari ini, berguna untuk convince prospek.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable