Jom Follow

Khamis, 19 April 2012

Motivasi Percuma Di MukaBuku.

hajat hati nak keluar lepas asar tadi. ada tetamu datang. tangguh keluar. jadi lepas maghrib baru keluar. nak keluar, cari makan saja. lepas maghrib pun bagus juga. kasi perut betul-betul kosong. baru ngam sikit. boleh melantak lebih sikit. hi!hi!hi!

hari ini. hati gembira. hati suka. hati seronok. baca wall rakan niaga. ayat-ayat power. ayat-ayat positif. ayat-ayat motivate. ayat-ayat cucuh api punya. ayat-ayat kejayaan. ayat-ayat kegembiraan. aku baca, semangat bisa bangkit. tak ada mood, bertukar ghairah. lesu bertukar jadi bertenaga. malas, jadi rajin. 

Antara motivasi percuma dari wall rakan niaga akademi taipan181.

congrats to my team yang baru saja balik dari holland. semangat berbiz makin menjadi-jadi. mesti lepas ni target nak bawa seramai biz partner ke guangzhou ye. tahniah juga buat yang masih berjuang untuk tiket percuma ke guangzhou. Percayalah nama, separuh kaki anda dah ada kat guangzhou tu.....apa yang anda perlukan ialah tiket percuma je ni....confirm kita ke guangzhou bulan 7 ni....shopping baju raya kat sana...boleh berbiz lagi. go go go warriors :)

Tahniah ya wawa. Tercapai impian dari kecil nak ke ladang bunga tulip di Holland. Dah pergi dan dah pulang. Next destinasi is Guangzhou!!!! Gempurrrrr

bla kita dh impikan ssuatu jd kita kna brkorban tuk mgapai cita2 & impian yg kita harapkn..brsama AT181 insyaallah smua impian yg anda impikan akan trcapai skiranya anda ambil peluang..

Appoin di BENTONG jam 1700H - AT n Guangzhou

Berjalan-jalan sambil mkn angin kat bumi ciptaan Allah di perkampungan kincir angin kat Amsterdam,Holland

kepada smua rakan kongsi anna/zul bila uols free..Ada souvenir utk uols..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger