Jom Follow

Khamis, 15 Julai 2010

Motivasi2


Salam. Salam 1Malaysia. Salam kemenangan. Salam kesuksesan.

Bagaimana semangat anda hari ini? Maksimum. Syukur. Boleh kerja lagi kuat. Boleh jumpa lebih ramai prospek. lebih mudah closed lagi ketika semangat kita membara.

Kalau kurang/tak berapa nak ada. Semacam je rasa. Rasa gelap je. Rasa orang tak nak je. Cepat-cepat cari penawarnya.


call upline, tindakan paling baik. sembang-sembang dengan upline. meluah pada upline. kalau tak dapat cari upline atas lagi. jangan malu.jangan segan. mereka sebenarnya suka kalau anda call mereka. mereka ada ramai dline, mungkin terlepas pandang. boleh juga cari kat mana upline gi breakpes, gi situ juga. lagi banyak boleh sembang-sembang. kalau anda kerja, carilah masa-masa lain. kami selalu makan pagi di BBB dan serdang serta Precint 16. kalau nak jumpa boleh. mana tahu, semangat anda memuncak semula. tak ada yang mustahil dalam hidup.

tak leh jumpa upline, baca buku motivasi. dengar CD motivasi, semasa gi kerja dan balik kerja. ini pun boleh suntik semangat kita juga. tukar dari dengar Era ke CD pencetus tranformasi. percepatkan lagi berhijrah ke planet jutawan. kelak kereta kita tu dah jadi universiti atas roda.

doa setiap pagi. mintak dengan Allah. bagi kekuatan, bagi semangat untuk terus berniaga. Allah mudahkan lagi jumpa dengan prospek stranger. Baca al-quran sebelum tidur. anda akan rasa mudah,menjalani kehidupan ini.



1 ulasan:

Powered By Blogger