Jom Follow

Selasa, 6 Julai 2010

Kuala Selangor2

selamat datang. Taipan sentiasa menanti-nanti anda.jangan tinggal Taipan. kejayaan anda komitmen kami. jangan lama sangat menghilang. dah ramai yang berjaya hasil gilapan Taipan. zaman dah berubah. jom sama-sama kita buat transformasi. ubah kehidupan menjadi lebih baik lagi.
setiap kali jumpa dengan leader, pasti ada ilmu yang dicari. cdm fitri dari penang datang ke Kuala Selangor, bawa bersama rakan kongsi dan impian mereka. ilmu mesti dicari walaupun jauh beribu batu. ramai juga rakan kongsi yang dia bawa. balik dengan senyuman. cdm faridah dan suami adalah idolanya. sentiasa beri tips nak berjaya. ddm nizam sentiasa komited dengan Taipan 181. terlalu banyak sumbangan terhadap Taipan 181. mungkin itu salah satu sebab meniaganya tak pernah jatuh.
Fb mana boleh tinggal. kalau tak ada fb tak tahu apa akan jadi pada pemilik ini. di mana tak penting, yang penting ada masa dan line. ramai juga dapat prospek yang diperolehinya. meniaga mesti jadi dan kena buat berterusan. hai-o semakin kukuh bertapak dipasaran Malaysia.
lihatlah betapa ramainya peserta roadshow kuala selangor. mereka datang dari seluruh kawasan tengah. bahkan ada datang utara dan pantai timur. teruja kami lihat ramainya yang nak berjaya. ayuhlah sama-sama kita bekerjasama membantu jayakan mereka.
jam 7 am dah ramai yang datang. tak sabar nak dengar leader-leader bagi talk. penuh sampai ada yang dok berdiri. tak kisah, janji dapat ilmu dan motivasi dari leader. bayaran murah je. nak bagi semua orang dapat join. 2,3 kali juga tak ada letrik. sedikit ganguan. tak apa nak berjaya mesti hadapi cabaran.
tengok adik ni. bukan orang dewasa je yang datang. si adik ni pun datang. tengok tu, ikut tarian pikirkan boleh. go go go Taipan. nanti besar, kena jadi orang kaya dermawan dik!!!kaki ayam lagi adik niii!!!
sebahagian warga Taipan sedang khusyuk mendengar celoteh speaker. ddm bahrin tu, serius tu. balik terus jumpa tt. sikit lagi akan jadi cdm. buat jangan berhenti je.
sedih pun ada!!! sayunya dengar perkongsian kejayaan oleh cdm siti rozana. sedih dan ada yang menitiskan air mata. nak berjaya bukan mudah. kena lalui liku-liku. peringkat awal je, susah. lepas tu semakin mudah. mlm ni bukan skim cepat kaya. masuk dok saja dan jadi kaya. kena buat usaha.
ramai yang puas hati dengan slot-slot semalam. tak rugi datang. lain kali akan datang lagi.
lihatlah wajah-wajah kesedihan. tersentuh perasaan mereka. tengok cikgu talib. shahdunya. beberapa kali juga cdm rozana berhenti, terlalu sedih. perjuangan belum selesai. masih banyak lagi impian yang belum selesai.

"tunggu saya balik dulu, kita jumpa. sekarang ni saya dok di Kuala Selangor, hadiri roadshow." cdm juliani.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable