Jom Follow

Ahad, 18 Julai 2010

Ahad1

Salam. Salam kemenangan. Salam juara. Salam 1Malaysia.

Apa rancangan anda pagi ini? Kalau tak kemana-mana dijemput ke kelas di USJ, Taipan. Mana boleh macam tu, tak ada keja baru gi kelas. Nak berjaya, mesti gi kelas. Kita kerja keras sekarang, nak senang kemudian hari. Kerja tekun hari ini, nak pencen awal. Kerja tekun hari ini, nak support anak-anak belajar. Kerja kuat hari ini, nak capai impian.

Jangan malu nak meniaga. Jangan malas nak jumpa prospek. Jangan segan nak berbasa basi dengan stranger. Jangan malu nak berimpian besar. Jangan malas nak jumpa dengan mentor. Jangan segan nak jadi jutawan.

Tak payah pikir nak jadi jutawan. lebih bagus kalau dapat berbelanja. Mudah nak membeli. Nak membeli tak pikir lama-lama. Nak beli, dapat beli. Nak apa, dapat. Anak-anak nak makan pizza, bila masanya pun boleh. awal bulan, tengah bulan dan akhir bulan.

Pindah ke planet jutawan, harap masalah ekonomi boleh selesai sikit demi sikit. Tak ada bill yang tertunda-tunda. Bayar tepat waktunya. Tak ada lagi insurans kereta yang tertunda. Tak bererti kempen berpindah ke planet jutawan, semua boleh jadi jutawan. Siapa yang bersedia je yang dapat jadi jutawan. Siapa yang sanggup tekun bekerja je yang dapat jadi. Siapa yang sanggup belajar dan mengajar.

Roadshow semalam amat berjaya. Penuh dewan dengan hitam merah. Penuh semangat, teruja, berjaya. dari cakap-cakap mereka, mengkagum dengan speaker. Ramai yang terbakar dengan CDM Fitri, semalam lain biasa. Kelas-kelas biasa, tak seperti tu. Cakapnya berapi-rapi. buat, buat, buat dan buat. Tak ada jalan mudah nak berjaya. Tak ada jalan singkat nak cipta kekayaan. Cabarannya hebat. Lepasi semua cabaran baru boleh berjaya.

Bertemu Anda Di Puncak Kejayaan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger