Jom Follow

Sabtu, 3 Julai 2010

CDM SITI RAHMAH - Sebuah Perjalanan Tanpa Henti.

Cdm Siti Rahmah bersama suami tercinta. Sama-sama buat, sama-sama merasa. Tinggal di rumah yang selesa dan tak pernah bermimpi pun untuk mendiami rumah sebegitu.

Rumah yang dimiliki setelah menyertai perniagaan ini dengan bimbingan AT.

Rumah untuk kepuasan dan keselesaan anak-anak.masing-masing ada bilik sendiri.

pastikan setiap jengkal tanah ada taipan 181.

roadshow miri.
cdm siti rahmah sempat berkongsi kisah kejayaan. bukan mudah nak join MLM. tak pernah terlibat. tak nampak orang berjaya. orang berjaya pun dok KL, nun jauh di sana. hanya dengar cite je orang berjaya. dengar cite je orang orang dapat duit. dengar cite je orang gi melancong. empunya diri tak pernah jumpa. cite entah betul atau tidak. tapi akhirnya tewas juga dengan pujukan dan jumpa sendiri dengan empunya diri yang berjaya melancong bersama MLM ini.
tepuk cdm jangan tak tepuk
tahun join 23/12/2008.
membeli kete pertama- prado king, 3 bulan je, guna statement hai-o.
bulan k3 jadi DDM dengan pendapatan pada bulan tersebut rm30k.
menjadi CDM dalam masa 5 bulan dengan pendapatan bulan tersebut rm67k.
membeli rumah pertama dengan harga cecah rm700k.
membeli keta k2- prado king
pendapatan tahunan 2009 hampir rm500k
selepas setahun membeli 2 unit rumah sebagai aset masa depan.
layak mengerjakan umrah- 2009 bersama ibu.
ke tokyo bersama adik-2009
ke beijing bersama suami- 2009.
ke switzeland bersama suami- 2010.

itulah pencapaiannya. itu yang indah-indah. itu yang seronoknya. itu yang sukanya. cite disebalik itu banyak juga. berapa penolakan yang dia temui. berapa sindiran yang dah diterima. keluar pagi-pagi, orang masih tidur, balik pun pagi. orang pun sudah tidur. bukan setakat kota kinabalu je. malah seluruh sabah dah dijelajahi. 2,3 hari tinggal anak, tak kisah. berapa bil yang perlu dibayar untuk berjaya. berapa jauh jarak yang perlu dilalui.

kena tipu/ orang tak jadi masuk/ambil barang, duit tak bayar/ banyak lagi harga yang mesti dibayar kalau mahu berjaya. semua itu mainan bagi orang buat mlm dan nak berjaya.

kejayaan dalam dunia mesti bayar dulu baru dapat. kedekut nak bayar, jangan harap boleh berjaya. kejayaan bukannya datang sendiri. kejayaan datang selepas kesusahan datang. setiap kali kepayahan datang akan ada kejayaan. lebih pahit, lebih manis kejayaan.

Sebelum terbang ke Swiss, sempat bergambar dengan Cdm Hamsah, pembimbing terunggul dari Negeri Di Bawah Bayu.
Warga AT Sabah yang melayakan diri, melancong ke Swiss.
Cdm Siti Rahmah bersama anaknya(kanan sekali).
Fokus!Fokus!Fokus
Kepenatan setelah seharian ronda-ronda.
Happy sakan dapat melancong.

 umrah 2009

Semasa mengerjakan umrah bersama hai-o.
beijing
2010 telah menjejakkan kaki di bumi china
Cdm ni sentiasa senyum je, sejak bersama AT.
Tokyo 2009
Bergambar berlatarbelakang masjid di Tokyo.
Seronok sakan di Tokyo Disneyland.

sasd

Bersama suami dimajlis hai-o marketing.
Bersama uplinenya.

Semasa menghadiri ulang tahun ke 18 hai-o marketing.
Tekun mengambil nota, semasa kelas pengukuhan Cdm
bukti kejayaan.

Bersama kereta kesayangan mereka. kalau makan gaji, mana mungkin dapat memiliki kereta sedemikian hebat.
Bersama warga AT dimajlis anugerah di Sabah.
Semasa konvensyen Cdm 2011.
Bersama Upline kesayangan. Bersedia membantu bila diperlukan.



Gaya seorang pemimpin hebat. macam ahli politik pulak.
 biar apa pun cabaran yang datang Cdm Siti Rahmah tetap tegar hadapinya. tahu selepas cabaran berakhir pasti kejayaan akan muncul. seramai mana networknya berhenti, dia tetap dengan perjuangan. dah banyak manfaatnya yang dah dapat dan pasti 2011 akan lebih banyak lagi akan menyusul. pemimpin yang senang didekati dan sentiasa bertindak.
Semasa sharing di konvensyen Cdm 2011. tak apa yang paling utama sekarang, buat, buat dan terus buat. siapa yang tak nak, apa boleh buat. ganti yang lain. siapa tak nak duit maaa...

Cdm Siti Rahmah bersama uplinenya Cdm Hamshah semasa menghadiri Konvensyen Cdm 2011, anjuran pihak syarikat yang berlangsung di Equitorial Cameron Highland.

Sentiasa ceria. Sentiasa positif. Sentiasa optimis. Sentiasa buat dan tak pikir halangan. Selagi hidup selagi itulah akan ada halangan.
Ini pulak kat Perth. Awal tahun 2011. Berehat bersama suami setelah pulun bekerja. Sentiasa dapat melancong. Seronok dan bertuah berada di bawah syarikat yang kukuh dan tahu kesukaan pengedarnya.
Ini juga di Perth. Cdm Siti bersama dengan Cdm Maidah. Good dapat pengalaman baru. Dapat sedut oksigen negara orang. Bangganya.
Ambil jgn tak ambil. Ambil sebagai kenangan sepanjang hayat. Cdm Siti semasa NDS Sabah. 25/26/ 6/2011.
Cdm Siti bersama Ddm Kalsom dan Cdm Maidah; Rehatkan minda di Hong Kong Disneyland. Pakej pelancongan terbaru. Masih ada lagi peluang buat anda semua. Belgium dan Holland sedang menanti. Ayuh kejar impian tersebut. Bila lagi nak melancong percuma.
Sm Hazizah Mahli; Anak didik Cdm Siti Rahmah yang naik pentas. Anugerah Sm&Ssm Sarawak pada 24/7/2011. Tak rugi berada di bawah naungan leader hebat dan sentiasa positif.

Bukan sebarang Cdm.
Cdm yang gigih berjuang.
Cdm yang bersemangat waja.
Cdm yang sanggup menempuh
cabaran mendatang.
4 foto di bawah,
buktikan kegigihan Cdm,
membesarkan networknya.
Adakah kita kat Semenanjung pernah alami
situasi sepertinya.



Nak ke mana. Redah sungai. Demi sebuah kejayaan.




Berhati-hati. Nasib baik bawa Prado King. Semuanya beres.


Cabaran datang bukan untuk selamanya. Cabaran datang sekadar menguji keutuhan jiwa mengejar impian.


Good lepasi halangan. Halangan luaran kecil kalau nak dibandingkan cabaran dalaman.
ada lagi sambungannya...

Siti Rahmah menawan Vietnam, bersama Hai-O.
Kali ini bawa anak lagi.
Bertuah anak dapat ikut ibu melancong.

Breakfast kat hotel, bersama rakan niaga.
CDM Siti semasa berucap ketika seminar seberang laut Vietnam, baru-baru ini. CDM Siti sentiasa berikan yang terbaik untuk diri, keluarga dan groupnya yang sentiasa berkembang. Setiap bulan lahirkan permata baru.
CDM Siti bersama rakan niaga dari Sabah. Tahniah. Sabah tak pernah mengecewakan Akademi Taipan181. Sentiasa lahirkan leader-leader baru yang penuh semangat. Satu hilang 10 pasti datang, malah lebih ramai lagi yang mereka sign up.

Lepas Vietnam, fly pula ke holland dan belgium.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable