Jom Follow

Isnin, 19 Julai 2010

ajaibnya dunia!!


salam.
pendapatan tahunan menjadi pendapatan bulan. menarik dibincang. semua orang suka. semua minat. semua nak. semua mahu. pendek kata semua orang nak capainya. mungkin dah jadi salah 1 impian masing-masing.orang dari perlis sampai ke sabah mengingininya. dari pekerja biasa-biasa ke pekerja eksekutif sekali pun. tak kira berapa banyak gaji. duit lebih siapa tak nak.

ada seorang usahawan jutawan kata
" saya tak ambil hak orang lain, saya tak ambil hak pekerja saya, saya tak ambil hak persaing saya tapi kalau sesuatu tu boleh jadi hak saya. saya akan perjuang habis-habisan sehingga berjaya." dah kaya tapi peluang buat duit mesti direbut sedaya mungkin. kalau kita masih belum kaya ni, kena rebut peluang tu dan jangan lepas.

kalau kita seorang guru, pendapatan tahunan mungkin sekitar rm50k setahun., sekiranya 10 tahun berkhidmat. cuba bayangkan rm50K tu kita dapat dalam 1 bulan je.APA PERASAAN ANDA. APA YANG ANDA NAK BUAT.
MUSTAHIL KE?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger