Jom Follow

Khamis, 22 Julai 2010

Senarai Nama.


Salam. Salam 1Malaysia. Salam Kemenangan.
Semangat nak buat meluap-meluap. Berkobar-kobar setiap kali lepas kelas. Berapi-api lepas roadshow. Meluap-luap lepas kelas pengukuhan. Macam cacing kepanasan lepas berguru dengan mentor. Balik rumah dan esoknya tak tahu nak gi mana. Lepas kerja, berkurung kat rumah.Tak ada orang yang nak jumpa. Dah habis prospek. Kawan-kawan dah tak nak jumpa, call tak berangkat. sms tak reply.

Inilah pentingnya senarai nama. Sentiasa ada penambahan. Tak boleh sebanyak tu je ada. Jumpa di mana-mana je orang. Berikan senyuman. Kalau ok, sapa dan bersembang-sembanglah. Pandai-pandai dapatkan no tepon. Berkawan dulu, lepas tu jadikan rakan kongsi. Katakan kita dapat seorang sehari, setahun dapat 365 orang. Kalau 20% je yang join. Dah kira bagus.

Mesti kreatif cari prospek. Bergurulah dengan cdm-cdm. Bergaulah dengan mereka. selalu saya perhatikan banyak mereka dok sembang pasal nak cari prospek. berbagai-bagai cara. dapat idea, mereka lakukan, kalau ok. dikongsi dengan mereka.

Upline boleh juga kaedah ini. kumpul 3,4 orang. suruh dline buka phonebook. banyak contact pun. ambil 10 nama ke. call dan buat appt, masa itu jugak. kalau takut, upline tolong cakap. tengok cara upline cakap. belajar dan boleh buat sendiri. ramai yang dah buat dan berjaya.

bertemu anda di puncak kejayaan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger