Jom Follow

Jumaat, 16 Julai 2010

Kota Baru1


Salam. Salam kemenangan. Salam 1Malaysia
baru sampai di negeri cik siti wan kembang. selamat sampai di tanah serendah sekebun bunga. teruja dan seronok. tak sabar nak jumpa dengan panglima semua. dah lama tak bertemu muka dengan mereka. hanya dalam fb dan blog sahaja. banyak benda boleh belajar dari mereka. banyak ilmu boleh dikongsi. sama-sama nak berubah dari segi ekonomi. nak tambah duit. nak tambah harta. nak tambah keta. nak sambung rumah. nak tu, nak ni. kami tahu dah banyak mereka dapat sepanjang bersama hai-o dan Taipan.

dah 3 tahun taipan menawan kelantan. go go go taipan. tak siapa yang boleh nafikan. setiap minggu kelas diadakan dalam usaha memberi bimbingan dan tunjuk ajar nak jadi jutawan. saban minggu ilmu mlm dan komunikasi dicurahkan untuk berniaga lebih lama dan lebih berilmu lagi. ilmu mlm tak akan habis. kutiplah sebanyak-banyaknya. kita tak akan jemu berniaga.

dah 6 cdm. teruskah bimbing anak buah anda. jangan lepas diri sendiri je. jangan diri je besar meniaga. jangan diri sendiri je yang layak gi melancong. jayakan rakan kongsi semua. mereka semua dahagakan kejayaan.

dalam bercakap sentiasa berilah perhargaan pada mereka. berilah pujian ikhlas buat mereka. dengarlah luahan hati mereka. inilah sebenar yang mereka nak dari leader. mereka tak nak leteran anda. mereka nak contoh teladan yang baik dari anda. jagalah tutur kata anda. jagalah akhlak anda.

cdm bawa prospek. dline lagi teruja. 1 cdm bawa dline akan 3 prospek. jangan pulak dok tanya dline. 'mana prospek kau.' padahal kita dah lama tak bawa prospek datang kelas.

jumpa anda di puncak kejayaan.
selamat menjadi juara.
selamat berpindak ke planet jutawan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger