Jom Follow

Ahad, 18 Julai 2010

malam2


salam. salam kemenangan.
kami teruja dengan kemeriahan dan kehebatan roadshow penang tadi. lebih 400 orang hadir dengan pakaian hitam merah. wouuuuu! hebat. siapa yang hadir tadi, ramai yang tak leh tidur. dok pikir-pikir apakah impian sebenar yang diimpikan. dok nak terus demo. kalau boleh biarlah siang dipanjangkan. lepas roadshow ada masa anak gi demo. apakan daya kita tak boleh ubah. tak sempat siang, kita pulun malam. malam ke siang bagi kita tak ada bezanya. kerja,kerja,kerja tetap dilakukan juo.

tak hadir rugi besar. majlis kali ini taipan guna 6 speaker hebat taipan. speaker penuh semangat. beri talk sepenuh hati. niat paling kudus,untuk jayakan siapa yang hadirkan dirinya. ada jenis jasad je ada, pikiran melayang-layang. rugi juga. orang yang untung, datang dengan niat nak belajar. berjumpa dengan orang positif.

baru sampai rumah, tapi terus upload dan update blog. dalam mengantuk pun mesti buat. dah janji dengan diri nak update blog sebanyak mungkin. ejaan pun ada yang tak betul tapi mesti siapkan juga. nak postkan sesuatu pada pelayar semua.
jumpa anda di puncak kejayaan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger