Jom Follow

Ahad, 18 Mac 2012

Terjumpa DDM Lama.

ketika makan,
di salah sebuah restoran di airport subang.
tiba-tiba datang...
"ni suami cdm kartini?"
"dia mana?"
"saya tunggu dia balikdari KB."
"ok,kirim salam kat dia. saya sophiahanis."

baru ingat. rakan niaga dulu-dulu.
pangkat DDM sebelum berehat..
mungkin 8 tahun dulu....
aku dah lupa wajahnya.
patut pun masa aku masuk tadi, dia dah senyum.
aku ingatkan senyum kat orang lain.
mungkin dia, masih kenal aku kot.

dah expire. dah meniaga lain.
dah buka kedai kek di seksyen 13 shah alam.
sebelum buka kedai, keknya dijual di stesyen minyak petronas.
lagi pun dia bekas staff petronas.

doakan agar dia terus maju dalam perniagaan keknya,
kalau boleh biarlah sampai ke tahap jutawan.
tak mustahil. asalkan buka lebih banyak cawangan lagi.


Akademi Taipan181.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger