Jom Follow

Rabu, 7 Mac 2012

Kelate Corner.

kelate corner.


Samhan Haron
guane snyap male..g ko..aku pagi ni sain tunjuk kedai baru,,,depe dr kedai kak mah putrajaya,,abu bakar baginda,,,kelate corner,,,jadi,,tadik behe itik
Kamarudin Mamat
ok ko situ. lalu sokmo. x rajin bereti.
Samhan Haron
sedap....ramai dah pagi....dr petronas,,belah kiri kedai kecik,,itik gulai kutuk
Kamarudin Mamat
tahu kedai tu.
kkat u turn.
 
hahahahaha.
semalam kawan cakap.
kelate corner ada menu best.
aku apa lagi, pagi tadi terus ke sana.
saja nak merasa, betul-betul sedap ke tak?
tadi makan nasi belauk kerutuk itik dan kerutuk ayam kampung.
wow! memang sedap. capai standard. nasi kerabu, out.

dah biasa tengok ini kedai.
terfikir juga nak singgah, nak try.
asyik tak jadi je, tapi bila kawan cakap ok, aku apa lagi.

kelate corner, berniaga pagi.
sehingga jam 11.30 pagi.
aku sampai tadi pun dah 10 lebih.
dah tak ramai pelanggang.
kalau ramai sangat, tak cukup meja.
tak silap aku hanya 12 meja sahaja.
tempat kecik, lagi pun tepi jalan.
parking pun susah.
hanya yang dah biasa je akan ke situ.
dah ada kedai tumpuan ramai, kak mah nasi dagang.
pintu 1 putrajaya, sebelah sekolah kg dato' abu bakar baginda.

sape-sape nak beralih rasa.
bolehlah ke sini. kelate corner.
cuba rasa lain pulak.
tak mengecewakan.
kuih muih tak jual kat sini,
tapi jeruk kelubi ada dijual.

 
 
Akademi Taipan181.

1 ulasan:

Sociable