Jom Follow

Rabu, 14 Mac 2012

Ng Kena Serbu???

wow!
sebelum kelas dah meriah kat stokis.
itu belum lepas kelas lagi.
awal-awal lagi, ramai dah serbu stokis.
beli barang, takut tak dapat stok.
maklumlah ramai berebut nak dapat stok.
customer kirim barang.
terutamanya......

Ada juga yang serbu, pilih jam, ambil jam.
semalam kan bonus night.

Impreial Tea. Pure Pu Er Tea. Borong sampai 20 kotak. Bulan terakhir untuk Impreal Iea berada di pasaran Malaysia. Tak tahu kenapa. Mungkin tak ramai penggemar Teh Cina kat Malaysia, terutamanya orang Melayu. Teh tawar...ada juga yang minum teh cina, taruk sikit gula.

Garam buluh. setiap pagi, kena minum. malam pun kena minum. extra tenaga. tak cepat letih. Garam buluh ada 2 jenis, untuk masak dan untuk minum. banyak testimoni keberkesanan garam buluh dalam membantu/ meningkatkan tahap kesihatan si pengamalnya. Produk garam buluh telah menjadi satu fenomena dalam masyarakat cina.
Garam Buluh, Maharani, Mineral Coffe. Antara produk bermutu dari Hai-O. Semalam ada kelas, jadi ramai pengedar ambil kesempatan buat pembelian produk-produk berkualiti Hai-O. Ada untuk guna sendiri dan pesanan dari kawan-kawan. Repeat sales. Sekarang ni nampak gayanya semakin banyak pengedar dapat repeat sales, terutamanya selepas kempen gaya hidup baru. slim and beauty. Pakej jangan lupa. Pakej jangan tinggal. Pakej jangan senyap.



Akademi Taipan181.
Sentiasa di hati.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable