Jom Follow

Rabu, 21 Mac 2012

Pisang Abu Je Lah.....

Wow!
Nak cite pasal makan lagi ke tu.
Tak kenyang lagi, dah kena menu kelate tadi.
Janganla marah, saja nak tunjuk gambar ni.
Goreng pisang. Antara yang popular kat Malaysia.
Pisang nangka dan pisang tanduk antara yang sedap kalau goreng.
Pisang abu, biasa-biasa saja. Tapi ini yang paling banyak. Murah harganya.

Aku nak cite sikit.
Pisang tanduk ada.
Pisang nangka ada.
Tapi tak goreng.
Hanya ada pisang abu goreng saja.
Mungkin mahal, tak ramai yang beli, kalau goreng mungkin tak habis.
pisang nangka dan pisang abu, jual yang mentah saja.
kah!kah!kah!kah!


Akademi Taipan181.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable