Jom Follow

Khamis, 29 Mac 2012

Minum Petang Di Colombia!!!

CDM Roshila dan CDM Zefry, singgah kat Colombia Asia Hospital. Mereka ambil baby dari sekolah dan hantar ke situ. Lagi pun masa mereka hantar baby, kami dah ada kat sana. Kami ajak mereka makan. Makanan kat sini, sedap pulak tu. Harganya tak mahal sangat. Itu yang mereka singgah Nak melawat Amar. Amar dah ok. Dah tak demam. Kena tunggu, nak masukan antibiotik je. Alang-alang singgah, sampai maghrib juga. Apa lagi orang meniaga punya sembang. Gi situ, gi sini. Demo situ,demo sini. Jumpa prospek. Hantar barang. Submit borang. bla.bla.bla... Seronok juga aku dengar. Tapi ada yang tak seronok, cite yang dah dengar ada keluar juga. hi!hi!hi! Mereka berdua nampak kepenatan. Seharian keluar bekerja cari rezeki untuk diri dan keluarga.


Akademi Taipan181.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable