Jom Follow

Isnin, 19 Mac 2012

DDM Lama- DDM Sophiahanis.

DDM lama.
nama siapa?
tak ada gambar ke?
apa dia meniaga?
kat mana dia meniaga?

Wow! itu dia. DDM Sophiahanis Md Hanipah. Tengahari tadi kami ziarah kedainya. Sedang bergerak ke arah memfrancaiskan kedai keknya. Semakin laju menuju kekayaan.
No. 8, Jalan Renang 13/26, Tadisma Business Centre Seksyen 13, 40100 Shah Alam, Selangor. Dah 2 tahun bertapak di sini. Sebelum ini beroperasi dari rumah sahaja. Kedai ini tak berapa jauh dengan Hassan Ayam Kampung. Pekerja ada 20 orang.
Wow! Pernah ikuti kelas Dr. Azizan Othman. Sekarang ni pun masih ikuti kelas. Ternyata selepas ikuti kelas Dr. Azizan Othman, operasi dari rumah, berpindah ke kedai seperti hari ini. Dah ada kilang. Lepas ini nak tambah lagi kilang. Terpaksa tambah kilang, permintaan melebihi keluaran buat masa ini. Air Asia pun nak ambil kek keluaran syarikatnya.
Promosi!Promosi!Promosi. Muroh!Muroh! Tadi pun aku tengok, ramai pelanggan juga.
Kek keluaran DDM Anis. Ini paling laris. Bukan jual sendiri. Ramai pengedar. Kini pengedar baru tak dibuka lagi. Pengedar yang dah ada pun tak menang tangan. Mana tahu lepas ini akan dibuka semula.
Sedia untuk diambil oleh tokey-tokey Petronas. Kami biasa makan kek ni juga dari stesyen Petronas USJ depan Summit Hotel.
Kilangnya hanya keluarkan kek dan kuih tart. Beliau juga jual produk-produk syarikat2 lain juga. Tolong menolong.
Salah seorang tokey petronas, manjong. bukan dekat tu. Juga jual kek keluaran Anis.


Akademi Taipan181.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable