Jom Follow

Isnin, 12 Mac 2012

18/12/04;Aku CDM.

wow!wow!wow!
18/12/2004.
Tarikh aku jadi CDM.
Setahun sebelum itu pasangan aku(Kartini Mat Yaakob) jadi CDM.
Kiranya dah cecah 8 tahun jadi CDM.
Tapi masih nak buat.
Tapi masih nak income.
Tapi masih nak duit.
Tapi masih tambah income.
Tapi masih ada impian belum tercapai.

Dah cecah 8 tahun.
Tak terasa lama pun.
Macam baru je jadi CDM.
Kadang-kadang terlupa yang aku dah CDM.

Terjun secara sepenuh masa pun dah 5 tahun.
Jangan takut nak berniaga sepenuh masa.
Hai-O, dah lama bertahan.
Hai-O, masih bertahan.
Hai-O, tak akan tutup begitu mudah.

Sepanjang 8 tahun aku CDM.
Ramai yang pergi dan ramai juga yang masuk.
Ramai juga yang masuk balik.
Ramai yang berjaya dan ada juga yang gagal.
Tapi yang kekal bertahan dan berjaya,
ialah mereka yang buat sungguh-sungguh,
ada matlamat dan fokus pada meniaga.
Ikut jejak orang berjaya serta punyai mentor,
yang membantu kita kembali ke landasan andai kata terbabas.

Income yang Hai-O, memang banyak.
Kautlah sebanyak-banyaknya.
Kautlah sedalam-dalamnya.
Kita tak akan kecewa.
Asalkan jangan menipu.

Jom!
Sekarang masa paling sesuai.
Masa paling sesuai untuk bina network.
Ketika paling sesuai untuk kita perkukuhkan tapak.
Ketika paling sesuai untuk kita bina kekayaan.
Ketika ini, orang ramai sedang mencari income tambahan.
Kos hidup semakin meningkat. Gaji tak berapa nak cukup.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger