Jom Follow

Jumaat, 23 Mac 2012

Lompat2 MLM.

Sekejap singgah sini.buat, buat dan buat.
dapat income, boleh tahan.
lebih lama buat, insyaalah boleh buat kekayaan.

kawan datang, share peluang baik punya.
company baru, masih hijau, leader tak ramai.
income besar, produk ajaib.
tak pikir panjang, berubah pikiran.
bertapak pulak ditempat baru.
buat, buat,buat dan buat.
negatif tempat lama, ditelanjang habis.
ajak pulak rakan-rakan niaga lama.

tempat baru, cerita je lebih.
seolah-olah ditipu.
sesal pun ada. tapi ego lagi kuat. nak rujuk tempat lama.
malu sangat-sangat. dah bogelkan semua kekuranga tempat tersebut.

cari dahan baru. terjumpa dahan cantik punya.
kawan-kawan tempat baru hebat-hebat belaka.
tayang kemewahan, kereta mewah, inilah yang aku cari selama ini.
kekayaan, tempat baru income lagi besar. produk semua orang nak.
pun tak lama....
cari lagi...
singgah lagi...
belah lagi....
jadilah kaki MLM.

Asyik lompat.
mana boleh berjaya.
mana boleh income besar.
mana boleh kaya.
mana boleh jadi jutawan.


Ingatlah di mana anda gi sekali pun.
anda kena buat benda yang sama.
jumpa prospek, sponsor dan sales.
gi tempat baru, kena bermula dari bawah juga.
mana boleh, masuk je dah kat atas.

Bersama Hai-O,
aku dah cecah 12 tahun.
wow! masih baru.
masih panas, macam 12 tahun dulu.



Akademi Taipan181.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable