Jom Follow

Ahad, 18 Mac 2012

Belon Udara Panas.

Pameran belon udara.
Putrajaya.
aku, isteri, baby, amar, maid.
lepas maghrib gi.
jam 'giler'.
nak parkir pun susah.
gi malam, belon tak naik pun.
dok kat situ je.

sekadar tengok orang
dan beli permainan kanak-kanak sahaja.
orang meniaga pun tak ramai.
tak meriah sangat.
barangan tertumpu pada permainan kanak2.
dulu2 ada juga jersi-jersi.
tahun ini memang tak ada semalam.
baju kartun(upin ipin) pun tak jual tahun ini.
biasalah barang tiruan, memang tak leh masuk putrajaya.
kalau ada, mungkin aku tak round habis semalam...

penat-penat pun gagoh gi.
baby ajok gi jalan-jalan.
pikir-pikir putrajaya ada pertunjukan belon udara panas.
tu bowok gi ssitu. 
orang memang ramai.
molek kalu gi waktu siang.
boleh tengok berbagai pesen belon udara.
warna pun pelbagai, menarik.
hari ni habis doh la.
nok gi, gi cepat-cepat.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable