Jom Follow

Jumaat, 30 Mac 2012

Solat Jumaat: Masjid Sri Petaling.

Dah boleh rehat.
Sambil baca buku.
CDM Kartini dah gi stokis.
Closing bulan Mac 2012.
Sorang-sorang kat rumah.
Hanya bertemankan teman setia.

Hari ini solat jumaat.
Masjid Sri Petaling.
Awal pi sana.
Makan dulu.
Pekena air tebu.
Tengok2 buku, kot2 ada buku terbaru.
Menarik untuk dibaca.

Sempat juga baca Al-Quran.
Sempat habiskan 6 muka.
Sepatutnya aku mesti khatam dalam bulan Mac.
Entah sempat ke tak sempat. Masih ada lagi 7 juzuk.
Nak khatam juga, hari ini 3 juzuk dan esok 4 juzuk.
Larat ke nak baca tu. Dah terdesak baru nak pulun.
Sebelum ni, baca tak sungguh-sungguh.

Masjid Sri Petaling. Masjid aku solat jumaat hari ini.
Lepas solat.Sebelum balik. Singgah dulu kedai. Beli buku ni. Buku terbaru. Sebelum ni tak ada. Minggu ini baru ada. Aku beli sebiji. Buku ringan saja. Nipis pulak. 30 minit baca sambil makan roti canai pun dah boleh habis. Tajuknya menarik....


Akademi Taipan181.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable