Jom Follow

Khamis, 15 Mac 2012

KLCC: Petrosains

Pertosains.
KLCC Kuala Lumpur.
14/3/2012.
Rabu...
Aku, CDM Kartini, Aiman, Baby, Abe Chik(anak buah).
Jalan-jalan anak beranak, menyuburkan minat terhadap ilmu.
Syukur tak berapa ramai sangat.
Jam 1.30 petang baru boleh masuk. Kena tunggu 90 minit.
3 dewasa, 2 kanak-kanak; RM45.

Dah lama aku tak masuk.
Dah banyak permainan baru-baru.
Pameran baru pun banyak.
Dulu-dulu tak ada.
Lebih lama, budak-budak duduk dalam tu.
Banyak penerekoaan baru yang mereka bisa dapat.
Akhir-akhir pameran, lebih banyak berkisar pada Petronas.
Pasal cari gali minyak dan bagaimana proses sehingga jadi minyak.
Ada ruang pameran F1. Banyak juga info yang selama ini jadi teka-teki.
Semalam aku sikit faham la.
Petrisains, kena ubah sikit.
Gambar2 lama dan nampak kusam.

Berniaga sepenuh masa.
Boleh cuti bila-bila masa.
Boleh santai dengan anak-anak bila mereka nak.
Tak payah tunggu kita cuti,
Itu yang seronoknya buat MLM.
Lebih-lebih lagi, income masyuk lebih dari makan gaji.





















Akademi Taipan181.
Bersedia Berkongsi Peluang.

2 ulasan:

  1. bagus laa cuti sekolah bawak anak2 pergi ke situ... dapat lah dorang ilmu kan... :)

    jom baca entri baru saya http://lindahery8286.blogspot.com/2012/03/undur-diri.html

    BalasPadam

Sociable