Jom Follow

Selasa, 6 Mac 2012

EOS 50D.

entah apa masalah aku punya kamera.
bateri baru dah beli(RM395).
sedang cas, nampak gayanya, seperti masalah bateri lama.
kalau macam ni, nampak gayanya masalah pada charger.
kena tukar charger pula.
duit kena keluar lagi la tu.
dah nak guna, beli pun belilah.
masalah bila nak beli.
kat mana nak beli.
kena oder dulu ke.
berapa hari pulak kena tunggu.
oh, masalah betul.
tapi nasib baik minggu depan baru nak pakai.
nasib baik, meniaga sedang jadi.
bonus pun dah nak masuk.
wow! 


Akademi Taipan181.

2 ulasan:

  1. seronoknya org berniaga nak beli apa2 x payah tunggu gaji hujung bln..

    BalasPadam
  2. peluang yang diambil dulu.
    ketika ramai yang tak kisah.
    kini berbaloilah sudah.

    BalasPadam

Sociable