Jom Follow

Selasa, 27 Mac 2012

PruBSN Takaful:Nenek Super?

Tumpang lalu.
Saja nak promote sikit.
Mana tahu ada yang melakat.
Bukan promote barang.
ha!ha!ha!

Jangan ingat promote mesti barang.
Tapi kali ini, promote servis tip-top,
oleh seorang agen PruBSN Takaful.
Aku punya agen la, sebab tu aku promote.
Dah lama aku berurusan dengan agen ini.
Aku ambil takaful dengan dia pun pasal servis.
Ramai orang dok promote, jadi aku pun ambil.
Bukan aku je, tapi 1 keluarga.

Amar admit Colombia Asia Hospital.
Jam 12 tengahari, jam 5 dia dah sampai.
Bukan dok KL brader, tapi dok Hutan Percha, Melaka.
Bukan muda macam aku tapi dah berumur.
Dah berumur, tapi servis kekal tip-top.
Tak ada alasan punya, lagi pun buat kerja ini secara sepenuh masa.
Tak hadap benda lain dah. Hadap satu. Fokus satu. Pulun satu.

Kalau sesetengah orang.
Tak payah kerja, makan pencen dah cukup.
Tapi Mak Usu dan Pak Usu, masih buat kerja.
Minat dan peluang duit. Masih ada impian.
Salah satu impian dia, nak gi haji sekali lagi dan nak bawa anak-anaknya sekali.
wow! bertuah punyai makbapa begini.
Mengerjakan haji, disponsor.
Jimat duit.....

Nenek Super. Mak Usu bersama Pak Usu. Kat Hospital Colombia Asia Puchong. Datang ziarah Amar.




Akademi Taipan181.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable