Jom Follow

Sabtu, 10 Mac 2012

Popular Book Fair.

Pameran buku Popular IOI.
Sesuatu yang mengembirakan buat pencinta buku, ulat buku, pengumpul buku.
Diskaun 10%, 20%, 25%, 50% dan 90%.
Buku pelbagai genre, novel, motivasi, agama, perniagaan dan buku-buku umum.
Ada juga buku-buku keluaran terbaru. Banyak yang lama.
Lama pun lamalah, asalkan harganya lebih murah.

Buku gedung ilmu. Jangan biarkan kita terlalu lama tanpa pertambahan ilmu.
Lebih-lebih lagi sebagai seorang pemain MLM. Ilmu MLM sentiasa bertambah.
Trend terkini kena ambil tahu. Strategi terbaru mesti ada.
Buku pembangunan kendiri juga mesti baca.
Nak urus diri dan group bukan mudah, lebih-lebih lagi tanpa ilmu dan pengalaman.

Salah satu keseronokan aku buat MLM.
Boleh beli buku sebanyak-banyaknya.
Lain pada tu, aku tak berapa minat.
Baju ke, kasut ke, jam ke, cincin ke, gadjet terkini.
Tak mengujakan aku bekerja.

CDM Kartini lain sikit, beli buku pun minat.
Tambah koleksi handbag pun boleh tahan juga.
Dok oder, beberapa lagi handbag terkini.
Wow! nanti akan ada cabutan bertuah handbag.
Meniaga masih ok dan sedang meningkat.
dulu hanya minat jenama bonia.
sekarang ni duk tambah koleksi coach.
ada kawan2nya masa belajar kat MRSM dulu menetapkat US.
mungkin baru dapat contact. duk order sajalah tuu.


Wow! buku diskaun datang lagi. Boleh beli lebih sikit kot.
Pemandangan dari tingkat 2.

Pemandangan dari tingat 1.

'Cuti Sekolah'; Aiman punya. Satu lagi tu aku punya. Tunggu giliran nak baca.

Wow! 20% bagi member. Nak lebih kena jadi member. Terus dapat diskaun.

Ini 25% tak perlu jadi member.

25%, wow!

Tersusun indah buku-buku.


Aiman beratur nak bayar.....

Wow! seronoknya! Tak boleh tahan tengok buku. Keinginan membeli tiba-tiba menyala.

Bergaya! depan buku.
Akademi Taipan181.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable