Jom Follow

Selasa, 13 Mac 2012

Kawan Amar..

wow!
2 budak kecil.
khaleed amar dengan sape tu?
tak biasa tengok.
nampak macam sama besar je.
amar dah 12 bulan, adik satu lagi tu dah berapa bulan?
seorang lagi budak kecik tu namanya zahim.
sepupu amar, umurnya muda sebulan dari amar.
tapi zahim dah boleh berjalan, hampir-hampir berlari dah.
amar pulak, baru bertatih dan 3,4 langkah je,lepas tu merangkak kembali.
zahim tu anak buah CDM Kartini. Anak kakak CDM Kartini,
normariani tapi nama glamournya Kak Chik.

zahim dengan sape pulak ni.
ralit hisap botol lagi tu.
zahim buat tak kisah dengan kawan.
oo! haikal nama kawan zahim.
sape haikal? macamana tiba-tiba ada dalam gambar ni.
haikal ni juga anak buah CDM Kartini.
jjudin nama bapanya.
jjudin ni pulak, adik CDM tapi lain ibu.
haikal datang bersama neneknya, semalam.
umur pun dah 3 tahun. seorang pemberani dan suka bertanya.
tak takut kat orang, walaupun baru jumpa. tanya macam-macam soalan.




Akademi Taipan181.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable