Jom Follow

Selasa, 13 Mac 2012

The Lorax; Tonton X 2.

Tengahari tadi layan Baby tengok ini cerita di GSC IOI. Kali ke 2, Baby tengok. Tak puas tengok hari tu. Ceritanya ok. Menarik. Lebih-lebih lagi pada budak-budak. Tadi pun ramai, ibubapa datang, temankan anak-anak mereka. Gelak sakan juga aku dengar.
Sebelum pulang singgah dulu di restoran A & W, IOI. Baca buku. Beli sebelum masuk GSC tadi. Cepat boring. Kena sibukkan dengan aktiviti, baru tak mengomel. Asyik-asyik nak gi rumah orang tu. Nak gi rumah orang ni la. Macam-macam permintaannya. Lepas ni,setiap kali cuti persekolahan mesti penuhkan dengan aktiviti. Sekarang ni, aktiviti yang diadakan oleh pusat-pusat tuisyen. kem-kem dan banyak lagi. Kalau tak kita yang pening, nak melayan karenahnya.




Akademi Taipan181;
Jangan lupa kelas malam ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable