Jom Follow

Sabtu, 24 Mac 2012

Hap Seng Star Panggil..

ha!ha!ha!
Panggil servis kat situ la tu.
Habis warranty dah tak pi lagi.
Cari workshop lain pulak.
Lebih murah, cepat dan tip top juga servis.

Mercedes banyak yang workshop tahu buat.
Servis kat situ, bil cecah RM1,200.
Itu baru servis biasa je, belum lagi tukar barang.

Aku tak pi situ, tak terkurang kaya mereka.
syarikat mereka tersenarai dipapan utama bursa saham malaysia.
bukan calang2 company.

Strategi perniagaan. Macam-macam buat.
Hantar kad sambut hari lahir. Tanda ingatan.
Salah satu cara. Call pun selalu dapat.
Tanya pasal keta, puas hati ke tak servis mereka.
Tapi hari lahir aku lambat lagi. oooooo!
rupa-rupa hari lahir empunya kereta kot.
kereta tersebut, guna nama aku punya wife.
hi!hi!hi!






Terima kasih, Hap Seng Star.
tak jauh dari aku punya rumah.
sebab tu aku servis kat situ.
malas nak ke PJ.


Akademi Taipan181.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable