Jom Follow

Jumaat, 30 Mac 2012

Amar; Dah 5 hari Kat Hospital Colombia.

Dah masuk sarang.
Mungkin tak ke mana-mana lagi.
CDM Kartini dah kepenatan. Tok cekat.

Petang tadi.
Gi tengok Amar.
Layan Amar makan.
Lepas maghrib kami balik.

Syukur.
Bonus wawasan setiap bulan lepas.
Bulan ni, masih layak walaupun tengah sarat.
Nak jumpa prospek pun tak larat.
Nak tambah senarai nama pun tak larat.
Tapi bonus wawasan masih lepas.
Macam tak bergerak tapi bergerak.
Macam slow tapi gerak kerja laju.
Bukan mudah, tapi tak mustahil.

Dah 5 hari Amar ditahan kat Hospital Colombia Asia.
Menu makan malam. Pekena siap-siap kat Colombia Cafe. Malam ni dah tak payah memboyot lagi. Itu pun kalau boleh bertahan. Harap-harap boleh. "Malaysia Boleh".

Bila dah tak ke mana-mana.
Bolehlah aku sambung baca buku.
Harap boleh habis, malam ini.
Kalau aku tak bungkus awal.
Sekarang ni tak tentu, bila-bila masa boleh terbungkam.
Dah la awal terbungkam, sampai pagi pulak tu.
Tidur itu nikmat....

Akademi Taipan181.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable