Jom Follow

Sabtu, 24 Mac 2012

Makan Lagi! Jgn Marah...

Lepas jumaat.
Giant Bandar Puteri destinasi seterusnya.
Wife nak pekena nasi ayam.
Lapar sangat katanya.
Aku biasa-biasa, ada ok, tak ada ok.
Tapi sebaik-baiknya ada..
hi!hi!hi!

Aku tahu, kat luar sana pun suka nasi ayam(CRS).
Mula-mulanya malas nak post entri ni.
Nanti ada pulak kata, aku asyik cite pasal makan je.
Dah makan aku punya minat....hi!hi!hi!
Kerja, kerja, kerja, makan.
Kerja kuat, makan yang sedap-sedap la...
Baru sepadan dengan usaha.

Rakan SeTaipan.
Kerja-kerja jugak.
Makan jangan lupa.
hi!hi!hi!

Wow! banyaknya. Berapa orang? 2 je dik. Jangan terkejut. Licin jua akhirnya.

Eeee! Roti canai pun ada kat CRS. Itu yang cuba, walaupun dah penuh. hi!hi!hi!sedap, boleh tahan.
Sebelum melantak, beli dulu beberapa majalah. mana tahu dapat sedikit ilmu. berguna dalam hidup, terutamanya dalam bidang MLM. nampak macam tak ada kaitan, tapi isinya belum tentu tak ada kaitan. belum baca lagi..
wow! ada orang siam berniaga. sekejap ada, sekejap tak ada. tak tahu berapa lama lagi mereka akan berniaga kat situ. rajin. tekun. kaya.



Akademi Taipan181.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable