Jom Follow

Ahad, 1 Ogos 2010

Raodshow Sabah1.


Roadshow Sabah berakhir dengan jayanya. Matlamat mengadakan roadshow ini, ialah mengegar kembali bumi Sabah dengan taupan Taipan. Hari ini telah terjawab segala-galanya. Bukan mereka tak buat tapi mereka dapat info yang silap. Roadshoaw hari ini dihadiri oleh Encik Kamaruzaman Yaakob, Penasihat Hai-o. Pesannya meniagalah seperti dulu-dulu. Cuma jangan langgar Akta Jualan Langsung. Binalah network selebar dan sedalam mungkin. Masih ramai lagi orang di luar sana menanti-nanti peluang. Kongsilah peluang hebat ini dengan mereka.
Encik Kamaruzaman Yaakob meniagalah sungguh-sungguh dan saudara-saudari tak akan rugi. Syarikat masih lagi kukuh dan sedang melebar sayapnya ke Indonesia.


syarikat masih hebat. masih kukuh berdiri. masih berdentum-dentum sana sini. masih mampu bayar bonus seperti dulu juga, asalkan meniaga besar je.

Semalam telah dilancar dengan rasminya Akademi Taipan 181 Sabah. Dengan pelancaran itu, kami berharap seluruh warga Taipan, bangkit semula dari lena yang panjang. Bangkit semula, meniaga kembali. Gegarkan bumi Sabah dengan go go go taipan.

 
AT 181 masih subur dan semakin subur, masih boleh berteduh di bawahnya. Masih menaungi warganya. Masih lagi kasih pada warganya. Masih sudi membimbing anda. Masih  hidup seperti dulu-dulu. Masih ghairah seperti dulu-dulu jugak.

Encik Kamaruzaman bersama dengan CDM-CDM yang hadir semalam.


leader cdm masih lagi 'gile' meniaga. cdm leader masih membuka pasaran baru. cdm leader masih bertenaga dan bersemangat. cdm masih nak berjaya lagi. cdm masih ghairah meniaga. cdm masih hidup. jom jangan berhenti buat. jangan cakap je nak buat. jom kita buat sama-sama dan berjaya sama-sama. jom kita menikmati kekayaan bersama. tak ada alasan lagi. alasan diri sendiri je yang ada. malas nak buat. malas nak gi kelas. malas nak jumpa prospek. malas nak call upline untuk suntikan semangat. malas nak sms pada upline, mintak semangat.

AT 181 yakin, siapa yang datang hari ini. mereka adalah pejuang tulen dan bakal mengecapai kemewahan yang ditawarkan oleh hai-o. mereka inilah percaya pada diri. mereka inilah mempunyai keyakinan pada diri mereka.mereka ini bakal menerajui AT 181 sabah dimasa-masa akan datang. ada juga muka yang tak pernah nampak.
CDM Asiah pejuang tulen. Bersemangat waja. Tak tahu lain, selain meniaga bersama AT181.

CDM Kartini bagi talk untuk slot pertama semalam. go go go Taipan.
CDM Juliani sentiasa ceria dan bersemangat.


 
Hari ini ramai guru tak boleh datang. Ada sekolah ganti. Tak ramai yang datang. Tapi CDM Kartini tetap mengaum hari ini. CDM Jualiani ni tetap beri ucapan yang berapi-api. CDM Asiah tetap bersemangat hari ini. Encik Kamaruzaman tetap beri ucapan penuh makna dan penuh keceriaan.

Semangat tak akan luntur lagi selepas ini. amanat oleh En. Kamaruzaman mesti jadi pencetus kejayaan AT181.

Sebahagian peserta Roadshow Sabah,  sedang menyanyi lagu kebangaan AT181.





Mereka balik dengan hapy. Mereka balik rasa nak meniaga betul-betul. Mereka balik dengan seronok. Mereka balik dengan keyakinan hai-o ada masa depan. Mereka balik dengan kelegaan, boleh meniaga lagi besar lagi lepas ini.


 
Berikut ini gambar-gambar sekitar roadshow tersebut.
Bergambar kenangan setelah roadshow berakhir.

MC hebat kita semalam.



Bacaan doa oleh DSM Arshad.


Encik Kamaruzaman bersama dengan warga AT181 yang layak menyertai pakej melancong& mengerjakan umrah.





Bertemu anda di puncak kejayaan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable