Jom Follow

Ahad, 8 Ogos 2010

Safira Oh Safira

Lepas kelas je, leader-leader akan kumpul group mereka. kalau ada orang baru, cite MP. kalau tak ada orang baru, mereka beri suntikan semangat, selesai masalah yang timbul, bincang gerak kerja seterusnya dan strategi terbaik untuk group. 

CDM Fitri; sedang cite MP. kekuatan dan kelebihan kita ada pada MP dan ukhuwah dalam meniaga. bimbingan berterusan dan leadernya sentiasa bersedia. rakan kongsi jangan jauhi upline dan jangan jemu jumpa mereka. kalau kita lari dari mereka dan kita gagal. jangan salahkan mereka.
CDM Abg Ali; beri suntikan semangat pada warga niaga yang datang safira club. tak jemu membimbing dan sentiasa kongsi kejayaan dengan yang mahu. kalau jumpa dengan cdm abg ali, ambillah ilmu darinya. boleh guna semasa bina network. bergerak secara team. senang nak buat closing.

DDM Zana; uniknya AT, selepas kelas mereka akan jumpa dengan rakan kongsi mereka di situ juga. ada orang baru terus buat closing. tak gi mana-mana kedai, closing sambil makan. tak berapa menjadi.

DSM pun dah boleh cite MP. cuma berani dan ada keyakinan pada diri sendiri. setiap kelas mesti bawa rakan baru sekurang-kurangnya 1 orang. datang kelas baru rakan baru lebih yakin lagi. jumpakan mereka dengan orang berjaya.


SSM Rosli pun boleh kumpul dan cite MP sendiri. kalau dok tunggu upline je cite. meniaga kita lambat jadi. sangkut dengan masa upline je. ini meniaga kita, kita boleh lakukan bila-bila masa je. kalau dok tunggu upline, tak meniagalah kita. tapi kena belajar dulu, jangan terus buat tanpa ada ilmu.


DDM Rizal; apa yang dok cite tu. dok bagi motivasi. meniaga ini hari-hari kena buat. dari kerja kilang, kini dah jadi usahawan. jadi idola ramai orang. bermula dengan keberanian buat keputusan dan ikuti kelas bimbingan AT.


DSM Ayu bersamaAzu; tengah yakinkan rakan baru. potensi yang ada dalam meniaga ini, terlalu besar. join AT anda akan dibimbing,dilatih dan disokong sehingga berjaya.


Anak kecil bukan penghalang datang kelas. itulah pengorbanan seorang ibu. nak beri anaknya kesenangan dimasa hadapan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger