Jom Follow

Khamis, 26 Ogos 2010

Ustaz Ghazali Ibrahim

ustaz ghazali ibrahim sudi berkongsi ilmu dengan warga AT 181. semoga dengan perkongsian semalam kita dapat manfaatnya.menjadikan kita lebih fokus pada meniaga dan jangan lupa tanggungjawap kita sebagai manusia. cari yang halal dan gunakannya ke tempat-tempat yang halal juga. walaupun sibuk tapi tetap datang juga ke majlis AT semalam. katanya dalam jelajah malaysia bersama TH Travel. tapi semalam rehat, pasal ada ceramah di AT. lepas ceramah semalam terus ke KT. tengahhari ada ceramah pasal haji. terima kasih atas perkongsian.
dengan perkongsian semalam, menjadikan kita lebih bersemangat berkerja. cari duit sebanyak-banyak dan berlumba-lumba buat kebajikan. kita tinggalkan sesuatu yang bermanfaat selepas kita mati. ilmu yang bermanfaat. jadi orang yang kita ajar/bimbing tu akan bimbing orang lain pulak. kita pun dapat sahamnya. dalam mlm ini memang berlaku. jangan kedekut ilmu. ada je yang baik berkongsi. kalau menjadi ilmu tu, sama-sama dapat rezeki. orang lain tak ambil pun rezeki kita.
beberapapa leader AT yang sempat bergambar dengan ustaz. sejam rasa sekejap sangat. tak ada yang balik walaupun ceramahnya bermula jam 11 sampai 12 lebih. terpegun dan teruja dengan pengisian ceramahnya. dalam ceramahnya disentuh pasal kelebihan bulan ramadhan. setiap amalan sunat, pahalanya seperti amalan wajub dan setiap amalan wajib pahalanya 70x ganda. rebutlah peluang termahal ini. tahun depan belum tentu kita dapat bertemu lagi.                   



    
si kecil pun boleh datang.
bangganya dapat bertemu dengan cdm hebat.
belum mengerti apa yang orang cakap. tapi .......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable