Jom Follow

Ahad, 15 Ogos 2010

Pelancaran AT 181 Sarawak

DSM Kunaini; MC majlis semalam. bersahaja dan menghiburkan. banyak info dan kata-kata motivasi daripadanya. mempunyai matlamat yang jelas dan akan buat sampai berjaya. kisah kejayaannya telah keluar dalam suratkhabar borneo post. ramai prospek teruja baca kisah kejayaan yang dimiliki dalam masa singkat.

Leader semasa majlis pelancaran. yakin selepas ini meniaga akan meletup-letup di bumi kenyalang ini.
 CDM Kartini; terus buat yang terbaik. jangan undur lagi. perjuangan mesti diteruskan jua. gengam impian secepat mungkin.




CDM Roshila; langkah pertama menuju kejayaan ialah lakarkan impian, berfikir dengan betul, bertindak dengan betul, group yang betul dan bimbingan yang betul. nak lagi booom meniaga mesti selalu turun ke Sarawak. menjadi bila kita fokus. fokus?
CDM Abdullah orang kuat AT Sarawak. usaha gigihnya berbaloi setakat ini. memiliki kereta mewah toyota alphad. beberapa kali pergi melancong.
CDM Asiah tak jemu-jemu turun ke Sarawak. semalam perkongsian 7 faktor kejayaan AT. orang pun ada semalam. matlamatnya nak lahirkan seramai mungkin CDM. perjalanan itu nampak lebih mudah dengan terlancarnya AT di sana. siapa yang hadir pasti terbakar dan buat kerja lebih gigih lagi lepas ini.
Encik Kamaruzaman; bersama AT kita boleh menempah hidup sendiri. bina kehidupan sebagaimana yang kita mahu. majlis ini juga kita menambah tekad dan keazaman untuk berusaha menjadi lebih baik dan terbaik. suhu keyakinan pasti bertambah. suhu keyakinan diri pasti naik.buat meniaga betul-betul. impian mesti betul. bertindak dengan betul.syarikat yang betul dan group yang betul. nak berubah mesti berjuang dan bukan duduk goyang kaki. dok goyang kaki alamak tak berubahlah kita.
DSM Kamarol; MC dan fighter hebat. berjuang tak pernah penat.
CDM Siti Rahmah; memiliki ketekunan dan ketabahan luar biasa. dari sabah sanggup datang semata-mata nak menjayakan majlis pelancaran ini disamping itu bertemu muka dengan rakan kongsi. buat bimbingan secara praktikal bagaimana buat demo terbaik. 
Bergambar selepas selesai majlis.
Pelancaran Akademi Taipan 181(zon sarawak) ; diadakan pada 14/8/2010 berlangsung di hotel merdeka palace. jalan tun abang haji openg, kuching sarawak.
Majlis tersebut telah disempurnakan oleh Puan Hajah Suthin Bt Shamad, Pengarah Unit Pembangunan Usahawan Bumiputera. Jabatan Ketua Menteri. Tingkat 12, Wisma Bapa Malaysia, Petra Jaya, Kuching Sarawak. Beliau mewakili YB. Teruja dengan apa yang dipaparkan sepanjang majlis berlangsung. Tunggu sampai habis dan lihat semua tayangan video kehebatan dan keunggulan AT. Pengharapan yang tinggi terhadap AT, oleh warganya untuk lebih berjaya. Hai-o, lebih berjaya kalau nak dibandingkan dengan pengusaha burung walit, kalau nak dikira dari hasil yang diperolehi. Unit beliau telah membari ilmu keusahawan pada warga Sarawak, sesuai dengan konsep 9/10 rezeki dari perniagaan. nak berjaya mesti kena panduan yang betul, impian yang betul dan kumpulan yang betul. sesetengah MLM asyik timbul dan tenggelam dan harapan hanya tinggal harapan sahaja. impian hilang entah ke mana.















































Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger