Jom Follow

Isnin, 30 Ogos 2010

MITC Melaka

kad-kad jemputan yang diedarkan pada warga Melaka. jemputan khusus. bukan main-main tau. bersyukur juga lebih 10% yang hadir tadi. kehadiran lebih 70 orang baru menunjukan orang kita mahu berubah sebenarnya. mungkin caranya mereka kabur. dengan adanya kelas terapi minda AT ini, mereka telah ada platform yang sesuai dengan mereka. bimbingan berterusan.
gah depan pintu masuk dewan. baca notis ini pun terbakar, belum lagi dengar pengisiannya.
keadaan dewan jam 8.30am. kosong je. kami sampai paling awal. lepas subuh terus gerak. kalau lewat, tertidur pulak. lewat sampai.
jam 9.30am, mula ada orang.
bila majlis bermula. penuh. kena tambah kerusi. meja pun kena keluarkan. nak menampung pertambahan warga AT yang hadir. semangat mereka mesti tiru, puasa-puasa dan hari cuti pun sanggup datang. melihat peluag untuk berubah lopak. dari lopak yang berselut kepada lopak yang lebih jernih airnya. ini pun ramai juga yang balik. tak dapat parking. ada raptai hari merdeka peringkat negeri melaka.
cdm wan suryani datang dari kelantan. nak tengok bagaimana hebatnya kelas aromaterapi minda. nak bawa ke kelantan lepas raya ini. cdm ina pulak sibuk dok menulis. cdm jadi mc hari ini.
3 cdm yang bagi talk hari ini. CDM Roshila; kenapa perlu berubah. sebelum berubah, minda dulu wajib berubah. Minda miskin menjadi minda kaya. Kena menjalani perniagaan kerana dengan bekerja makan gaji, kita tak dapat hidup seperti yang kita impikan. Banyak impian kita tak dapat dipenuhi. Nak ke Mekah muda-muda, seperti mustahil. Bila meniaga ini, muda-muda pun boleh pergi haji. Bukan kutuk kerja makan gaji tapi kena buat sesuatu untuk hidup yang lebih ceria dan mewah. Demi keluarga dan anak-anak. Senang berbelanja dan boleh memberi sedeqah sebanyaknya. CDM Faridah, ulas pasal wang dan kekayaan. Ubah pemikiran kita terhadap wang dan kekayaan. Kita sebenarnya mesti kaya. CDM Kartini cite pasal pengalaman 10 tahun bersama AT. Banyak yang dah dapat. Beberapa negara telah pergi. Tahun ini insyaalah akan ke mekah untuk mengerjakan haji, setelah 3 kali mengerjakan umrah..
Leader AT Melaka. cdm hj char, cdm zefry,ddm feff dan ddm hamaka. buar dan terus buat. tak kisah dengan orang kata. yang penting meniaga terus jalan dan meniaga dengan penuh kejujuran.
Ustaz Basri, dari Kota Tinggi sanggup datang. teruja dengan kehadiran ramai orang. terasa kerdil dirinya, tapi ini menguat semangatnya untuk lebih berjaya lagi. setiap kelas AT mesti bawa rakan kongsi lepas ini. kebanyakan yang datang akan masuk.
ddm noor; sebak semasa kongsi cerita meniaganya. perjalanan dari susah kepada lebih senang bukan senang. cabaran yang datang dan yang menunggu mesti diatasi. air matanya menceritanya segalanya. terima kasih tak terhingga pada orang yang tak jemu-jemu membantu dan menyokong sepanjang menjalani perniagaan ini. saban minggu datang ke mines dan usj. mengali ilmu buat panduan meneruskan perniagaan ke mercu kejayaan. bukan mudah nak capai dan nak kekal apa yang dicapai lagi susah. nak berjaya pengorbanan mesti dibuat kalau mau berjaya.
lepas kelas aromaterapi minda, CDM  Kazir terus buat closing. tengah panas. lagi mudah. tengok dan percaya. dah 2 hari cdm berkampung di melaka. meneruskan misinya. menjayakan rakan kongsi, selagi ada yang mahu selagi itu cdm akan bekerja menjayakan. AT tetap mendoakan kejayaan semua.
CDM Jalilah; kelas hari ini lebih separuh dibawah rangkaiannya. usaha tanpa jemu telah membuahkan hasil.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable