Jom Follow

Rabu, 11 Ogos 2010

kelas9.

dsm katy; mc kelas hari tu. orang ada impian yang nak dicapai. ikut landasan yang telah dirancang. jangan jemu belajar dan jangan jemu jumpa prospek. dimana-mana ada prospek dan prospek adalah percuma
CDM Noor Hanim sedang bentangkan 7 faktor kejayaan AT. masuk pada 2007. modal hanya sekali sehaja dan kita boleh jana pendapatan sepanjang hanyat. selagi kita nak dan syarikat ada. modal sebenarnya tergantung kepada keberanian kita. tak ada paksaan semasa nak memulakan perniagaan.


DSM Rosenlaili; dari penang datang KL cari ilmu dan berkongsi pengalaman. nak berjaya mesti lakukan pengorbanan.
kelas jangan tinggal kalau mahu berjaya. orang tak suka tengok kita berubah. 
DDM Ita. masuk AT sejak 2007 lagi dan dah buat sepenuh masa. ramai yang kita jumpa tak tahu macamana nak mula. mula ke tak mula, ikut yang AT ajar sudah. mula-mula meniaga dulu boleh beli kereta Persona tahun 2008 dan sekarang ni dah pakai mercedes.
ddm rahimawati; dah menyertai A aetahun 8 bulan. dari tak suka. dari tak minat. tapi orang yang ajak semakin hebat. ikuti juga dan kini telah merasai income dari menaiga ini. dah beberapa negara gi melawat, seperti beijing, umrah dan switzeland. sepanjang tempoh ikuti AT, pendapatan telah cecah RM160K. ada bmw,toyota alphad.
dsm cikgu talib; bersyukur kerana berjaya hadapi cabaran sepanjang menekuni AT. dah boleh selesai beberapa hutang. hutang rumah dan telah memandu bmw. mengerjakan umrah. pesannya. nak memandu kereta mewah mesti masa muda dan kalau hujung- hujung senja dah tak syok. hidup mesti caria.
cdm kartini; bulan puasa sales akan naik. tengah hari orang tak makan. ada banyak masa boleh jumpa prospek. prospek adalah percuma. ini selalu diingatkan. kalau prospek positif, kita urus apa-apa yang patut. kalau tak kena cari sebab. kalau sebab tu dari kelemahan kita.perbaiki dan jumpa lagi prospek. buat jangan berhenti, mudah naik pangkat dan peluang gi melancong terbuka luas bagi siapa yang sahut cabaran.
lepas kelas; upline akan jumpa sekali lagi dengan orang baru. bagi lebih paham lagi.
nak berjaya kena ikut upline.
bersila pun ramai. kerusi tak cukup. 
sarat pun datang. bagi semangat pada rakan kongsi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger