Jom Follow

Jumaat, 27 Ogos 2010

Hari ini4


macamana orang bercuti hari ini. puas hati. seronok. ada yang dah berbuka di kampung bersama orang tua. 3 hari cuti. ambil kesempatan balik kampung. ada yang balik sampai raya. dengar cite, jalan tar hari ini ramai orang. nak lalu pun sesak. ramai berbelanja kelengkapan raya.

warga AT, bercuti juga ke. ada yang balik kampung, berbuka puasa dengan keluarga dan jumpa kawan-kawan lama. sharing je peluang. jangan jumpa kosong. tak nak ambil BA. Biozone pun balun je. tak sia-sia jumpa kawan. 

ada juga yang ambil kesempatan edar flyers jemputan ke mines selasa ini. ajak dan bawak prospek ke acara tersebut. pasti meriah. orang utara pun dah ramai yang sanggup datang. orang dekat kl jangan kalah, mesti datang bersama prospek seramai mungkin. prospek yang datang ramai yang sangkut. sign up dan berazam nak buat 'giler-giler'. kalau tak bawak prospek, kitalah yang rugi. 

ada juga yang penuh appt hari ini. berbuka pun kat luar. tak sempat balik. lepas terawih pun masih jumpa prospek lagi. tahniah. hebat. anda pasti capai impian dan hidup seperti yang anda mahu. lepas terawih ada kelas lagi. group mana tuuuu.

ada juga yang tak tahu nak gi mana hari ini. tak tahu nak buat apa. appt tak ada. nak kutip dokumen pun tak ada. nak demo dengan dline pun tak ada yang ajak. nak ikut sideline gi cari stranger, tak molek campur sideline, kata uplinya. pun tak jadi ikut. dok menung kat rumah. apakah akan jadi seterusnya.  kena tambah senarai nama. meniaga kita tak mati.

sales boleh masuk lagi. teruskan usaha. dapat lebih sikit bulan ini. nak pakai duit pun lebih. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger