Jom Follow

Isnin, 9 Ogos 2010

Operasi cuci tangki air


004, originally uploaded by kartinimatyaakob.

sabtu lepas. kami cuci tangki air. hasilnya menakutkan. lihatlah pada gambar tu. itu selepas dicuci tangkinya dan itu adalah air cuciannya. nak masuk tangki air, tak mampu nak naik.

sape-sape yang dah lama tak cuci tangki, cepat-cepatlah buat. ada juga yang sejak duduk kat situ tak pernah cuci.


kalau tengok penapis A, cepat kotor. tangki air atas pun teruk juga la tu. cucilah. kalau ada masa cuci sendiri. kalau tak cari orang buat. sedikit je upahnya. kerjanya laju. kalau kita terkedek-kedek je. kami upah pekerja kontrak indonesia.

ramai kita yang guna air sebegini. tapi tak perasan. yang keluar dari paip ok je. sesekali tu tengok juga tangki air atas tu. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable