Jom Follow

Sabtu, 13 Ogos 2011

WAB 13/8/2011

Sabtu.
13/8/2011.
Kelas WAB.
Aku pun gi, tapi dok kat stokis Ng.
Baca buku dan borak-borak.
Cuci minda dari falsafah-falsafah negatif,
yang sentiasa diasak mendiami minda.
Bila bertemu dengan mereka yang positif,
boleh cuci minda. 
Masuk bebanyak cite positif pasal meniaga ini.
Kekuatan minda, benteng kukuh untuk teruskan perniagaan.
Di luar sana, bukan semuanya menyokong.
Malah ramai juga yang membenci.
Tak cakap tapi bahasa tubuh yang bercakap.

Hari sabtu. Kelas WAB macam biasa. Jam 10.30 am hingga jam 1pm. Hanya 2 jam lebih je. Dengar dengan teliti, anda akan dapat manfaatnya. Harganya terlalu murah, hanya RM 10 sahaja. Kat lain cecah RM 100. Kenapa murah. Sebab Akademi nak ramai-ramai boleh datang. Semua golongan mampu. Semangat leader luar biasa. Leader yang hadir juga bertambah. Alasan semakin kurang. Peserta semakin ramai yang datang. Semakin bertambah. Ini menandakan WAB berjaya tarik minat orang ramai, terutamanya wanita.
Sebahagian pengajar dan peserta hari ini. Dari kiri, Haryati, Hanim, Indawati, Yan, Kartini, Faridah, Siti Rozana, Aidawati, Lin Azlin.


Selain asas-asas solekan, peserta juga diajar pasal penyusunan lemak melalui pemakaian pakaian dalam pembentukan badan. Guna jenama Premium Beautiful. Ramai yang terus pakai. Terkejut dengan perubahan setelah memakai Premium Beautiful. Keyakinan diri meningkat.

Ini hasil kelas WAB minggu lepas. Bukan setakat nak anggun bergaya sahaja malah ingin jadi usahawan WAB. Kami alu-alukan kemahuan anda. Malah kami berbangga dengan anda. Kami yakin dengan anda. Anda bisa berjaya. Bisa keluar dari kehidupan hari ini, menuju kehidupan yang lebih memberangsangkan. Premium Beautiful dan beberapa produk lain.

Tahniah warga Pusa. Kehadiran lebih 60 orang pada Wanita Anggun Bergaya, menunjukan kelas WAB punyai tarikan tersendiri. Terutamanya kaum wanita. Naluri manusia nak cantik dan anggun. Ini kali ke 2 diadakan di bumi Sarawak. Anda tak rugi, luangkan masa sejam dua dipagi sabtu. Ilmu dan tips dikongsi oleh mereka yang pakar. Kalau ada yang jadi usahawan WAB pun dialu-alukan. Anda akan dibimbing sehingga berjaya.  Tahniah Cdm Roshila sanggup berkorban masa untuk bersama-sama dengan leader hebat Sarawak menganjukkan kelas WAB. Minggu lepas dah datang. Minggu ini datang lagi. Hebat!
Lepas ini Miri pulak.
Selamat berjaya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable